Sooo..

 
Den här dagen har varit fylld med många blandade känslor xD
 
Först, så satt jag spänt och väntade innan Nyheterna skulle släppas. Jag tittade på lite serier, snackade på Skype, uppdaterade då och då, det var spännande och se vad som skulle komma :D
Sen släpptes bomben. Booooom. En borttappad låda och lite kläder. Like. What. The. Actual. F*ck.  Varför kom det inga Tinkrar idag?
TVÅ saker pekade mot att chansen var stor att tinkrar skulle komma.
1. De visade Sneak Peak bilden i torsdags.
2. Det var dubbel SC helg i helgen (extra lång också..) som att SSO vill förbereda oss med massor av SC så att man kan handla den tinkern man vill ha. Men nejdå, inte kom det tinkrar idag.
 
Missnöjet och besvikelsen fanns överallt. I klubbchatten, i Global, på Facebook, på SSO's FB sida xD Och guuud så mycket klagomål SSO fick (de kanske får fortfarande, vad vet jag).
Jag var riktigt bitter, jag hade sett fram emot tinkers idag ju :(
 
Efter att ha gjort uppdraget med lådan gick jag för att mata hästarna och röra mig mot platsen som vi ska ha event ikväll. Satte på en ny låt av TSFH som faktiskt heter Miracles. Jag tänkte det "kan det inte komma ett mirakel?" Jag går in på Facebook och uppdaterar sidan, ser plötsligt en länk till YT... Och nog är det tinkers med där alltid :DD
Fan va glad jag blev HAHA
 
Det som fick mig övertygad i videon var stegringen, liksom... hur vackert är det inte? *-*
 
 
Nu är då frågan, vilken ska man köpa? Den svarta eller den bruna? (Det kanske kommer fler färger det vet vi ju inte) Jag har ju redan många svarta hästar i stallet, så brun skulle vara lite variation och den är faktiskt fin! Men den svarta.. gaaah
 
Undrar hur man ska tänka xD
 
#1 - Ida Appleweb

Slarvig med att läsa, men läste lite iaf c; Åhh vad jag hade fel -.- xD Men tycker synd om sso, du sa ju att de fick klagomål Dx Jag skulle iaf kunnat vänta :) Ändå om jag inte har Sr eller sc xD (57sc)

#2 - Ava Turtlenight

Asså är det sant? Den svarta tinkern ser ut som en av våra irl tinkrar, PÅ PRICKEN! (Nej inte på pricken, på fläcken) Gissa vilken jag kommer köpa... Haha, det var en lätt fråga tror jag!

#3 - Jordgubben

Jag har alla mina hästar svarta fast bara en är brun hahaha (en är svart grå)