#1 - Emy starpaw

helt klart den bruna :D tycker den passar dig ^-^

#2 - Wirre Weris Drake

Jag tycker den bruna skriker Rännan :D

#3 - Bambi

Du är inte den enda som behöver hjälp xD Sjukt svårt O.o
Bestäm dig inte nu, titta på dem i spelet först, brukar bli i alla fall liiite lättare x) <3 <3

Svar: Du har så rätt så c'x <3
Rännan

#4 - Jennifer Starrock

Vääääääääääldigt svårt.
De har inte kommit till spelet än. Och jag kan inte riktigt svara på den frågan. Men kanske den bruna?

#5 - Ida Appleweb

Båda c: Annars bruna<3 Rännafärg :D

#6 - lusis

svårt att säga redan nu... men brun! :D <3

#7 - Naomi Diamondwood

Hm... Bruna! <3

Den passar dig c:

#8 - Naomi Diamondwood

Hm... Bruna! <3

Den passar dig c:

#9 - Ida Silverrock

Tror att den bruna är en riktig Rännan häst :D

#10 - Holly D

Hm, jag tyckte först den svarta men är helt såld på den bruna just nu *-* Och om jag ska få tycka vem av de som är en Rännan häst så äre nog den bruna, men vem vet det kanske kommer en annan färg av Tinkern! Så bestäm dig nt ännu för de kan komma fler C;

#11 - Johanna

Den svarta tycker jag passar dig. :D

#12 - Johanna

Den svarta tycker jag passar dig. :D

#13 - Snowy

Det är så svårt att välja. Tror man måste se dem själv i spelet för att kunna välja, eftersom bilderna tycker jag kan lura en

#14 - Ella Riverfall

Eaej jag tyck bruna e an riktig ränna häst (jaf får sluta prata norrländska,jag bor i Västernorrland )