Purple fashion

 
 
Hjälm - Fiskebyn ll Tröja - Observatoriet ll Handskar - The Fashion Barn ll Byxor - Silvergladebyn ll Ridstövlar - Jarlaheim
Träns - Jorvikstallet ll Huvudrosett - Fiskebyn
 
Varför skapade jag denna outfit? När jag skulle kolla in de nya kläderna som kommit så blev jag väldigt förtjust i den ljusblå cardigan, eller hur man nu stavar till den i plural xD Gillade verkligen den turkosa färgen, men det plagg som fångade mest mitt intresse var ridbyxorna! Jag har köpt ett par ridstövlar i förväg för ville sen innan skapa en outfit med ett par ridbyxor med knästrumpor. Och mina favoritfärger och blått och lila, så jag föll ju direkt för dessa byxor!
 
#1 - Lilly

Yes! Äntligen byxor med lila strumpor 👍😃

#2 - Wirre Weris Drake

Blev ju mega fint! Jag är otroligt svag för lila *-*

#3 - Ida Appleweb

Vad snyggt :D Du borde redigera den bilden c; Du skulle varit en jättesnygg bild ♥.♥ Purple and black is my favorite XD

#4 - Idiis Silverrock

Tror jag ska köpa en liknande outfit! Du är jätte bra på att matcha klädesplaggen :D