Ojoj

 
Har fullt upp med massa grejer just nu! Det är både klubben, min video AL som jag jobbar på för fullt! Har även börjat jobba på andra priset av min bloggtävling och även IRL, jag tar studenten om ca 20 dagar :DD
 
Det resulterar i att bloggen blir lite oaktiv, men oroa er inte, aktiviteten kommer förhoppningsvis snart tillbaka!
 
 
Slänger in en bild ifrån klubbmötet idag för utfyllnad av inlägget cx
 
#1 - Ida Appleweb

Men så fort du är klar med videon och första priset, kommer du blogga mera? c: Och betyder det att du inte kommer lägga upp mer inlägen tills du är klar? :o

Svar: Det har varit en period nu då jag bara lagt upp ett inlägg per dag (som är min gräns för hur lite inlägg jag får skriva). Det kommer nog vara så tills videon är klar och tills jag slutar skolan. Sen får jag se hur mycket jag bloggar under sommaren ^-^
Rännan

#2 - Flowerstormen!

Jag kommer inte in på klubb bloggen o.o

Svar: Jag kan nu :o
Rännan

#3 - Ida Appleweb

Men du brukar skriva 2 XD En på dagen typ och en på kvällen/natten ibland :P

Svar: Då måste jag vara duktig ju c;
Rännan