Nya mål

 
När man inte har en häst att levla så sjunker ens JS ekonomi oerhört snabbt när man måste köpa höbal till 5 hästar ungefär varannan dag :o
 
Därför tänkte jag nu sätta upp lite mål så att jag inte står där med 0 JS och måste köpa hö, för jag vägrar köpa hö med SC xD Jag har ju lyckats hålla mitt mål här på bloggen med att skriva minst ett inlägg per dag, så nu ska jag försöka med lite mål i SSO också!
 
Målen är följande:
- Göra sysslor i minst 5 hemstall varje dag
- Göra minst 3 dagliga uppdrag varje dag
- Frivilligt utifall göra några lopp
- Försöka fiska minst en gång varje dag (att fiska ger väldigt mycket JS)
 
Jag ska försöka göra alla dessa mål (eftersom jag knappt har något annat att göra online) eftersom JS behövs x) Jag är dessutom bombsäker på att det kommer löna sig i slutändan!
 
Jag fiskade idag, första gången på typ månader...