Memories

 
Gick in bland SSO's album för att titta lite på bilder som de hade, på deras Facebook sida då :P
 
 
Då hittade jag detta albumet! Jag kom då ihåg, att på Alla Hjärtans Dag förra året så släpptes den rosa blusen som ni kan se på bilderna och SSO sa "ta en bild på er i discot med den nya blusen så lägger vi upp dem här på Facebook!"
Och det gjorde jag...
 
Jag scrollade ner lite och hittade bilden *-*
 
 
Oh maj gawd, them memories. Hm, när kan det ha varit.. på CG tiden tro? Haha jag hade jätteroligt med henne (hon på bilden) på discot!

Btw, någon som kan gissa vem jag dansar med? ;)
Du som är med på bilden, minns du? :DD
 
#1 - Ida Appleweb

Jag var inte där då XD Men ser att ni hade kul :D Hmm... jag vet inte så många på server 2 så kan inte gissa xD

Svar: Fast Renee har och kommer alltid finnas på server 1 :p
Rännan

#2 - Ida Appleweb

Jag började någonstans vid oktober tror jag c:

#3 - Lilly

Eftersom jag älskar att gissa på saker så tror jag att det är Wirre. 😊

#4 - Idiis Silverrock

Jag tror att det är Mel :D

#5 - Wirre Weris Drake

Äre Rosen tro? Tittade på ögonen fast näe.. hon har ju typ alltid haft sin rosa tofs kom jag på xD haha ingen aning vem det är!

#6 - lily winterstar

Sminket ser ut som lana, så gissar på lana ;)

#7 - Melissa Silverforce

gissar också på lana x)

#8 - himlakraftenslana.blogg.se

aah klart jag minns :D den dagen glömmer man då inte x)

Svar: :DD
Rännan