Flaggrace är underskattade

 
Idag när jag loggade in så var det en timme kvar till FGC. Ville självklart köra det men vad skulle man göra under tiden? Jas kom och fångade mig så körde vi lite flaggrace :D
 
 
 
 
 
Ballongracet är min favorit :D Flaggrace är något som inte nämns så ofta, och jag tror jag spelade SSO i ca 1 år innan jag förstod att flaggrace existerade.. lol. Det borde man köra oftare :D
 
Till FGC sen fick vi till en finfin vargklump <3
 
 
Jas och jag skulle skritta till JSC som gick en havltimme senare.. det gick inte så bra. Vi hade precis kommit förbi FG bron så visades skylten med 10 minuter kvar xD Så vi fick ta färjan haha.
 
#1 - Jennifer Starrock

Jag har typ aldrig kört flaggtävlingar hahah. Btw klistrade ni fast stackars Jas hästs huvud som flög av när jag körde över er?

Svar: Japp, det fixade vi sen! c;
Rännan

#2 - Holly

Det var en trevlig vargklump :D <3

Svar: Ja :D <3
Rännan