Fanträff?

 
Det tog faktiskt några andra upp i klubben igår. Jag berättade att ett fan kom fram till mig, så var det någon som frågade om jag hade haft en fanträff än. Jag svarade nej, faktiskt inte!
 
Så jag tar upp frågan nu, finns det ett intresse hos er att jag ska ha en fanträff?
 
Bild för vacker utfyllnad.
 
#1 - Inez Flowerforest

Skulle ju vara kul om du hade tycker jag =D

#2 - Wirre Weris Drake

woop woop :D

#3 - Jennifer Starrock

Jaaa! :D

#4 - Elvira Moonbaker

Skulle vara extremt kul ^^

#5 - Ida Silverrock

Yey :D

#6 - Lily Winterstar

JAAAAAAAA <3

#7 - Izabella Darknight

Det roligaste är att de är mest vargar som vill xD

#8 - Sandalen

Jag kommer komma lätt, är ju ditt största fäään :D <3

#9 - Bella Highgarden

Omg Jaaa! :D

#10 - Emma

Vad är det? O.o

Svar: En fanträff är när folk får komma och träffa mig, exempelvis mina läsare :3
Rännan