En logga

 
Nu ikväll skapade jag en logga till klubben :D Blev rätt nöjd med den!
 
 
Alla får använda den! Klubbmedlemmar som icke klubbmedlemmar, för att länka till klubbloggen eller till klubben helt enkelt ^w^
 
La till den nya loggen i sidomenyn till höger, men eftersom bilden blir för stor (och jag kan inte göra den mindre) så la jag bara dit varghuvudet ;)
 
→→→→
 
#1 - Holly Darkgren

Hej Rännisen! <3
Jag kanske inte kan komma idag för jag kan knappt logga in på starstable det liksom kraschar hela tiden men jag ska försöka fixa problemet men annars vet du att jag kanske inte kan komma på eventet ikväll :I

Kram vargen Holly Darkgren

Svar: Då vet jag ^w^
Rännan

#2 - izabella Darknight

Hej Rän!
Jag har skaffat en blogg igen och undrar om du skulle kunna sätta in den på klubb bloggen :)
http://izabelladarknightt.bloggplatsen.se/
tänkte ha weebly men de kosta för mkt och blogg.se e komplicerat x)

Svar: Absolut kan jag göra det!
Rännan