Disney

 
Haha bli inte arga på mig nu.. :( men här kommer ett litet Disney-inlägg <3 Jag skrev ett för.. ett tag sen i alla fall xD Men jag är i en sån stämning att jag måste skriva och dela med mig!
 
Jag måste säga att dagens Disney filmer... neee. Vad är det för nåt? Nej usch, vissa gillar jag inte alls :s Då ska man gå tillbaka till den gamla goda tiden, the 90's :D Eftersom jag är född 95 så är jag uppväxt med såååå många klassiker, och jag tackar gudarna för att jag har fått se dessa filmer! De har format min uppväxt <3
 
På den tiden var nästan de flesta filmer musikaler, men det tänkte man inte på xD Än idag kan man låtarna utantill och sjunger med utifall man tittar på någon av filmerna <3
 
Tarzan - På riktigt, jag kan inte få nog av varken filmen eller låtarna. Och det allra jobbigaste är, att på svenska så är låtarna fyllda av nostalgi ifrån barndomen, men på engelska är dem skitbra också, så kan aldrig bestämma mig vad jag ska lyssna på xD
 
Pocahontas - Filmen är så vacker! Jag älskade och älskar den. Gillar personligen inte tvåan, ville att hon skulle vara ihop med John Smith.. ehe.
 
Lejonkungen - ÅHÅÅÅ, så som jag nöördade denna filmen när jag var liten. På riktigt, vissa utav låtarna får mig att gråta x( Fuu, nu måste jag titta på filmen efter att ha kollat på klippen nedanför...
Can You Feel The Love Tonight (Svenska) <---- GRÅTER VARJE GÅNG
 
 
Detta är ju inte alla, det finns så många fler..! Men dessa är nog dem jag tittade på allra allra mest :3 Nuu ska jag gå och kolla på film :D
 
#1 - Wirre Weris Drake

Jag kollade nyss på Alice i Underlandet ;D

Svar: Ohh :D
Rännan

#2 - Ida Appleweb

Jag älskade mest Musse pigg c: När jag var liten xD Min syster (2år) älskar också Musse Pigg XD (Tror detta är med i Disney Cx Drf säger jag det :P)

Svar: Ja Musse Pigg skapades väl av Disney har jag för mig xD
Rännan

#3 - Izabella Darknight

ÅÅÅH ÄLSKAR LEJONKUNGEN!
Född 00 men hadde en tjock tv när jag var liten med alla sånna där disney flmer och gammal kalle anka och musse pig x) ända disney filmen jag gillar som e ny e frozen xD

#4 - Izabella Darknight

ÅÅÅH ÄLSKAR LEJONKUNGEN!
Född 00 men hadde en tjock tv när jag var liten med alla sånna där disney flmer och gammal kalle anka och musse pig x) ända disney filmen jag gillar som e ny e frozen xD

Svar: Lejonkungen FTW <3
Rännan

#5 - Wilma Westbridge

bara jag som gillade filmen bilar? ): och fortfarande gör ehehehe jag är lite av en pojkflicka ^^ men är tokig i bilar filmen <3 ^w^ speciellt 1an *w* ehehe

Svar: Jamen Bilar är faktiskt rätt bra :D som du säger, speciellt ettan ^w^
Rännan