De nya ponnysarna

 
Visst är de söta?
 
Tja, vad tycker jag om dem egentligen? Efter att ha fått en blick på dem i spelet så blev det väldigt jämt xD (det kan verkligen vara stor skillnad att se en häst på bild och i spelet)
 
Skäcken - Så fruktansvärt söt *-* den är som en miniversion av den stora bruna overo painten! (Är det en overo..?) Och jag har alltid gillat den painten, vilket gör att den här ponnyn är så sööt :D
Köpa eller inte köpas? Det ligger på gränsen faktiskt, sjukt söt! Men ska försöka spara mina SC x)
 
Prickiga - Det ansiktet.. den här ponnyn är så himla näpen!! De små prickarna över hela kroppen, och den stora "splashen" på mulen gör den sååå gullig :o
Köpa eller inte köpas? Den här är värre än skäcken...
 
Den svarta - Först tyckte jag den var riktigt fin, och det är den! Men efter att ha sett den i spelet blev den inte lika fin tycker jag, trots att jag brukar vara sån som tycker att svarta hästar är finast xD
Köpa eller inte köpas? Nja, det är nog ett rätt klart nej här cx
 
Slutsats: Ponnysarna som kom idag är sjukt söta allihop, men jag troooor inte att jag kommer köpa någon av dem. Vill spara mina pengar till större hästar ^^
 
#1 - Ida Appleweb

Jag gillar den svarta :D Den sä sååå söt <33 ♥