Bloggtävling!

 
Jag kände faktiskt för att det va dags för en ny! :3 Och eftersom det ändå är lite dött på bloggen kan jag likväl köra igång en ny bloggtävling :D
 
Läs igenom reglerna noga!
 
För att delta så måste du:

- Skriva en motivering i kommentaren varför just du skulle vilja vinna
- Skriva vilken som är din favoritfärg
- Berätta hur du hittade tävlingen
- Dela tävlingen på din blogg, du får gärna använda bilden ovanför. (Denna punkt är frivillig, men chansen att vinna ökar om man delar tävlingen)
 
Anonyma kommentarer eller spam accepteras inte.
 
Vad vinner man då? Jo jag kommer att dra 3 vinnare. En med första pris, andra pris och trejde pris.
 
1:a priset är: En kod med 200 SC och 15 SR samt en redigerad bild på din karaktär som använder magi. (Därav behöver jag veta din favoritfärg)
2:a priset är: En redigerad bild, liknande stil som 1:a prisets bild.
3:e priset är: En signatur, en bild eller text med sitt namn. Min signatur exempelvis är bilden med "Rännan" som jag lägger i slutet av varje inlägg.
 
Ni kanske undrar då, hur kommer den redigerade bilden se ut om man får första priset? Jo, liknande som den här:
 
 
Jag kommer alltså att hämta inspiration ifrån You Learn ^^
 
Jag kommer kontakta vinnarna via brev i SSO för mer information som jag kommer att behöva inför redigeringarna!
 
Tävlingen avslutas nästa onsdag (14/5) kl 13.00.
 
Lycka till :D
 
#1 - Daphne Dragonheart

Hejsan!
Om jag ska motivera... Så här är det, jag får aldrig köpa något på nätet. Jag har frågat flera gånger och visat spelat men det hjälper inte så när jag för länge sedan hittade en kod på 10 dagars SR blev jag överlycklig! Sen när veckan var slut blev jag förkrossad och skapade en ny karaktär och lade in koden men nu funkar den inte längre. Jag har gett upp hoppet att bli SR och loggar nästan aldrig in. Varje gång det är gratis SR helg har jag lyckats vara bortrest och jag är inte särskilt glad över det. Så när svängde in här blev jag över lycklig och nu hoppas jag att jag ska få ha lite extra kul i 15 dagar! SC bryr jag min inte om eftersom att jag har samma kläder varje dag inte inte ork att levla. Min motivering! Min favorit färg är i övrigt grön och jag hittade tävlingen eftersom att jag besöker bloggen varje dag! Jag ha dock ingen blogg och kan därför inte sprida vidare^^ (Eftersom jag misstänker att du inte gillar reklam i spelet)

/Daphne och Dragonblood

#2 - Kate Seaheart

Hej!
Jag vill vinna för att min bästa vän är inte SR och jag skulle vilja ge koden till henne för hon är så himla schysst och de skulle va kul om hon blev SR för då kan hon gå upp i level och lite annat kul:) Dessutom få chansen att köpa lite kul kläder o så:)
Min.favofärg är blå och jag tror hon gillar den oxå.
Jag hittade tävlingen bara genom att kolla din blogg:)

#3 - Moa Bluegirl

Hej! Att vinna är ju ALLTID roligt (om det inte är en fake tävling) Jag brukar ofta ha oturen med mig, men alla har ju chans att vinna. Du redigerar underbart, det vet alla, och jag ÄLSKAR fantasy, så en redigerad bild med magi skulle vara toppen för mig! Jag behöver inte SC elr SR eftersom jag är LT, men Liite SC kan ju inte skada. Jag hittade tävlingen genom din blogg, eftersom jag besöker den varje dag, så var lätt för mig att hitta den här tävlingen. Min favorit färg är ljusblå, nu tror jag att jag sagt vad jag behöver. Oh, just det! Jag kommer lägga upp på bloggen genast, bara sådd vet ;)

/Mowi

#4 - Ida Appleweb

Hej! c:

Jag skulle vilja komma 2:a eller 3:a eftersom jag redan är Star Rider xD Men att komma 1:a är väl kul c:(Är Star Rider i en månad och får 3 månader på sommarlovet :p) Jo, jag skulle vilja vinna för att jag gillar bilder helt enkelt X'D Det är jättekul att kolla på alla bilder hehe c': En bättre förklarning: Jag gillar bilder och gillar att insperera av något 8'D Hehe, hoppas det blev en bra förklarning c: Min favvofärg/Favoritfärg är Lila, svart, vit och grå ;3 (Gillar svart, vit och grå när det typ är blandat t.ex lite svart där och lite grått där och lite vit där xD) Jag ÄLSKAR din blogg, är häre varje timme typ :P Har tyvärr ingen blogg :c Men kan skicka i Star Stable om det är okej? c: (Skriv svar nere :P)

//Ida Appleweb (i sso)
Förresten, jag är på server 2 :x

#5 - Ida Silverrock

Ja men du vet ju hur jag är, fattig på SC och allt sånt xD Och det hade varit trevligt att vinna eftersom att jag aldrig vinner x3

Favoritfärg: blå <3

Jag läser ju lilla Rännans blogg dagligen hihi ;)

Jag delar på bloggen! 8D

#6 - Holly Darkgren

Hej Rännis!

Jo, nu ska jag berätta om varför jag skulle vilja delta i denna tävling. :3
Jag gillar att delta och få bli anmäld till tävlingar. Det är så roligt och spännande att man kan vinna superfina bilder och sådär. Jag brukar inte få köpa starcoins för min mamma xD. För det kostar ganska mycket.. :3 Så det skulle vara väldigt kul att få vinna 1:a pris. Men jag har ju 9 hästar som jag sparat till själv okej kanske inte två stycken men nästan då. Och jag älskar att vara med i tävlingar då som sagt x3. Men jag har även bästa vän irl, som har spelat starstable i över ett år som mig, men hon är inte sr vilket är väldigt synd för jag vill ju kunna hänga med henne i alla andra områden i Jorvik. Istället för bara Moorland och Fort Pinta. Så det skulle vara väldigt roligt. Och att starcoinsen kunde hon få med xD. Men i alla fall så det var min lilla motevering.

Min favoritfärg: Blå och Rosa.

Hur jag hittade till din tävling, jag läser din blogg varje dag men jag kikade in hos Wirre "dragonforce.blogg.se" Och hittade hit ;)

Jag har delat denna bloggtävling på min blogg! :D

Kram Hol c:

#7 - Emma Goldnose

Hej Renee! Jag hittade hit via min syrras blogg http://horseheart.bloggo.nu :) Jag besökte din blogg för första fången nu, och wow vilken snygg design! Och du är ju jätte bra på redigering såg jag nu, jag har faktiskt sett videon, AMAZING *-*
Min favvofärg är nog... Blå den med x)
Har tyvärr ingen blogg, men ha det bra!

Kram

#8 - Lilly Greenmountain

Hej! Jag vill delta i tävlingen. Min motivering: jag gillar dina redigeringar, skog, älvor, orkidéer och troll. Fina mystiska bilder.
Mina favoritfärger är grönt och lila (kan inte välja).
Jag hittade din tävling på din blogg eftersom jag kikar in här varje dag.
Kram Lilly

#9 - Izabella Darknight

Jo jag har aldrig vart med i en sån här blogg tävling och jag skulle gärna vilja få fler sc fast jag tkr någon annan förtjänar förstapriset om jag skulle vinna eftersom jag är star rider. Men jag älskar dina redigerade bilder och skulle gärna vilja vinna en sådan :)
favoritfärg: alla sorters blå *-*
Kollar på din blogg dagligen :)
ska dela på min blogg nu :)

#10 - Elvira Moonbaker

Hej :) Jag skulle vilja komma på pris plats för att jag har aldrig vunnit nått och jag ÄLSKAR fantasy och du är ju GRYM på att redigera ^^ Skulle va coolt om jag vann :D Min favvofärg är antingen ljus blå och rosa (du får bestämma om jag vinner) Jag hittade tävlingen genom Wirre Weris Drake :) Kommer dela tävlinge på bloggen :) Tack i förhand :3

#11 - Ava Turtlenight

Skulle vela få ett pris för att brukar inte ha tur i tävlingar :/ Har försökt på många men aldrig har jag tur... Men också för att du är jätte jätte jätte grym att redigera, det skulle va coolt att få en redigerad bild av dig! *~*

Min favvofärg är emellan grönt och blått. Kommer dela tävlingen på min o syrrans blogg i morgon.

Hittade tävlingen för att läser din blogg ganska ofta!

Som sagt, delar tävlingen i morgon =D

#12 - Lucy Goldwater

Hej
Jag skulle vilja vinna för att jag inte kan köpa saker online, och därför inte kan köpa Star rider (just nu spelar jag på sr jag fick av en vän i present), så den kommer att gå ut snart :( Vore dessutom helt sjukt grymt att vinna bilden, så awsum *_*

Min favoritfärg är nog blå eller turkos.

Såg tävlingen för att jag kollar in på din blogg flera gånger om dagen xD

Delar på bloggen ofc :)

#13 - Malin Silverlee

Hej! 😃
Jag skulle vilja vinna för att:
Jag ska sedan spara ihop för att köpa en av dom söta nya ponnyerna (är ett litet ponny-freak)
Min favorit färg är:
Ljus blå, turkos
Blogg?
Japp jag har blogg!
http//:starmagic.bloggo.nu
Hur jag hittade bloggen?
Genom en blogg som heter:
http//:horseheart.bloggo.nu
Och ska sprida tävlingen på min blogg 😉
Ses ❤️

#14 - Malin Silverlee

PS. Läser din blogg dagligen

#15 - Jennifer Starrock

Varför vill jag vinna då?
Jag har en lillasyster. Hon vill blir Starrider, och varit det förut. Och jag vill att hon ska fortsätta spela SSO, vilket hon typ halvslutat, för att hon tycker det är tråkigt utan sr. Hur grym storasyster kan man bli om man kommer och säger:
Hey, jag har vunnit en kod tilld dig med 15 dagars sr och 200 sc!
Och det är klart man vill bli redigerad av Rännan :D Du är hemskt duktig!
Min favoritfärg är röd.
Jag kollar in på din blogg dagligen, så jag hittade den här.
Den kommer ut på min blogg snart.

#16 - Ida Appleweb

Hej igen!

Skulle bara säga att jag kan sprida den på min och Josefines klubb blogg c: Gör det nu! c:

#17 - Ebba Flowerstorm ♥

Jag är inte så bra på att måla cx Jag gillar att vara med o tävlingar ^^ Jag hittade till tävlingen via din blogg xD

Min favorit färg är Marin Blå *-*

#18 - Klara Eastmountain

Hej! Jag är med för att jag gillar tävlingar och jag hittade tävlingen genom att titta din blogg. Min favorit färg är rosa. :)

#19 - Klara Eastmountain

Jag vill vinna för att jag vill ha sc elr redigerad bild :)

#20 - Manda

För att göra detta svårt för dig är jag också med! ;) hehe skoja! Menmen..
Att vinna är alltid lika rolig, men har inte haft den turen med mig. Jag har varit lite snäll att ge dig 200 sc en gång (inte för att skryta) men det är alltid lika roligt att få star coins då jag oftast får tjata på mamma att betala -,-.. Du är så himla duktig på att redigera, önskar jag kunde lika bra! Skulle bara så underbart att få en bild av dig ^^
Min favorit färg är mörkblå.
Jag hittade denna tävling för jag läser din blogg varje dag, den är bäst! <3
Kram bästa Alfa, tack för att du gör LWO till en klubb man alltid kommer ha ett bra minne av!
Kram från din Manda!

#21 - Celine Mouserock

Jag vill vinna för att jag (som många andra också har skrivit) inte köper saker online, vill inte ens fråga av olika anledningar, och då bara spelar på gratisdagar. Och jag vet inte hur jag lyckats komma upp i level 13 bara på det, snart i 14 dessutom... Men, det skulle vara kul att för en gångs skull få en längre tid med att få umgås med klubben och göra saker med vänner, det man saknar så mycket :/
Min favoritfärg är koboltblå eller grön så som på din design c:
Hittade tävlingen genom att jag bara helt enkelt kikar in här då och då och läser x)
Och har ingen blogg, och vägrar göra reklam i chatten i SSO :)
//Celine

#22 - Inez Flowerforest

Hej!!!
Jag skulle gärna vilja vinna för att, 1. Jag har aldrig (ALDRIG) vunnit en bloggtävling 2.Vem vill inte vinna en redigerad bild från Renee?? 3. Jag behöver liiiite (typ) Star Coins till plånboken 4. Jag har en sådan otur när jag redigerar, det blir aldrig snyggt! Och det är ju alltid roligt att vinna =)

Min favorit färg är alla rosa nyanser t.ex. Mörk rosa, skär, rosa osv osv.

Jag hittade denna tävling genom att jag läser denna blogg varje dag! Den är jätte bra!

Ska lägga upp den på min blogg bums!!

Ses!!

#23 - Jassy (Jasmine Snowstone) =D

heeeeeeeeeeeeey! jag vill vinna för har aldrig vunnit en blogg tävling, och jag är liksom fattig :_:
som du vet så är min dator trasig, har vi tur så kmr vi få hämta den från mediamarkt TIDIGAST på torsdag.
Kmr då inte kunna dela tävlingen på min blogg (D=)
min favvofärg ät "Aqua" eller "turkos"

//// en dator lös jazzy

#24 - Britney Greenstar

Hej!
Det skulle vara kul om man hade vunnit en sådan här rolig tävling med så fina priser! Och att bara vara med är roligt.
Min absoluta favorit färg är grön, underbara härliga gröna fina nyanser.
Jag hittade tävlingen via dragonforce.blogg.se.
Ska försöka sprida denna tävlingen vidare så gått det går.
Ha en bra dag :)
//Britney Greenstar

#25 - Naomi Diamondwood

Jag skulle vilja vinna tävlingen för att du värkar vara superbra på det med redigering <3 och så har jag aldrig vunnit nån tävling med "sso" att göra. Inte heller championat xD

Favvofärg: Rosa, Turkos. Nått sådant :)
Var hittade jag tävlingen?: Turtlenights.blogspot.fi

Ja, jag ska dela tävlingen på min blogg nu! :D

#26 - Ella Riverfall

Jag har aldrig vunnit och jag tänkte yes nu är jag med och hoppas men det gör inget om jag inte för pallplats eller inte. Min favvo Färg är svart. Jag kollar din blogg så ofta jag kan och på så sätt hittade jag tävlingen. Jag har ingen blogg och kan därför inte dela den men jag kommer säga till vänner och så att kolla in bloggen . Puss och kram <3

#27 - Isla Turtlenight

Hej!
Jag skulle vilja vinna tävlingen för min ena vän som är jätte trevlig inte är starrider och jag skulle vilja ge starridermedlemskapet till henne. Ja, och jag skulle vilja vinna också för att det skulle ju vara roligt att få en fin bild. Du är ju så bra på att redigera xD
Jag hittade tävlingen på din blogg, för brukar alltid kolla den:)
Min favoritfärg är turkosblå.
Jag ska skriva ett inlägg om din tävling, och jag ska också laga det på googlepluss! :)
Lycka till med tävlingen alla som är medxD

#28 - Sally hawklord

Jag skulle vilja vinna för att jag inte har några sc och sen när jag vet hur man gör en header så ska jag använda den redigerade bilden och förstås skriva vem som gjort den. Min favorit färg är ocean blå och mörkblå(båda duger) Jag hittade nyheten på AvaTurtlenights blogg. Så fort jag får vara på datorn ska jag sprida tävlingen!

MVH Sally

#29 - Sally hawklord

Just det!!Höll på glömma min signatur är Sally.

#30 - Sandra Puppyheart

Jag skulle vilja vinna för att jag har lite sc, jag kan liksom inte spara ._. Jag har ju bara 3 hästar, och alla är i level 15 så det är lite tråkigt när man inte har någon häst att levla :c Men, min favoritfärg är Blå, spelar inte någon roll vilken blå. Och jag kollar alltid in din blogg varje dag, så jag hittade tävlingen där :) Och jag har ingen egen blogg, så jag ber min BFF att dela den på hennes blogg som heter: Frodosso.blogg.se :)

// Sandra Puppyheart

Svar: Har du läst inlägget ordentligt Sandra? Bloggtävlingen avslutades i onsdags den 14 x)
Rännan

#31 - Donna Weststone

jag skulle vilja vinna för att om jag får star coinsen kan jag skaffa en tinker! och dem är sååå söta!
och jag hittade denna tävling igenom att läsa din blogg!.. är ditt stöööörsta faaaaaaaaaaaan!
jag gillar lila mest som favvo färg:)
mvh Donna

#32 - Sandra swerdbrooke

Hej kolla in snygg bild tycker jag