Önskehästar

 
Jag kan nästan ingenting om hästraser och vet knappt vilka som finns xD Därför kan jag inte riktigt svara på frågan vilka hästraser som jag skulle vilja ha till SSO!
 
Vissa vill ha islandshästar och fjordingar, och när jag googlar dem ser jag bara bilder på andra hästar xD Så jag som är så okunnig vet inte vad som är så speciellt med dem hehe
 
Men något som jag gärna skulle vilja ha är en arab i skäck färg *-* (var det inte denna färgen som inte var tillåten för araber IRL? Jag vet inte, men detta är SSO såå xD) jag skulle försöka satsa på en brun, men det skulle nog vara svårt om det kom en riktigt snygg svart skäck också. (Svarta-hästar-älskaren här!)
 
En annan häst som jag vet att jag skulle till 90% köpa är det mörka holländska varmblodet på Marley's Bondgård! Men den finns ju redan, tänker ni, varför köper du den inte? För jag vill inte ha svart man och svans, utan vit!
 
 
Liksom, gaaah, titta på denna beauty! Bilden är från ett annat konto som jag knappt spelar på, och har då denna hästen som starthäst *-* Och gud så fin han ääär!
 
Om vi i framtiden kommer få en funktion där vi kan välja färg på man och svans innan vi köper en ny häst så kommer jag lätt köpa det holländska varmblodet med vit man och svans <3
 
Har ni en häst som ni vet med säkerhet att ni kommer köpa?