Ny vecka

 
Snart dags för en ny vecka igen. Mer skola, mer SSO och mer jobb och slit x) Men that's life.
 
Om jag har tur, så kommer vi få uppdrag imorgon på Goldspurs gård som ger 170 ryktespoäng sammanlagt, och då blir jag äntligen Gillad och kan få köra det där förbaskade loppet xD
 
På torsdag så har jag räknat ut att jag kommer bli Beundrad med G.E.D.- kontoret, fy fan (ursäkta uttrycket) men va underbart att äntligen få slippa dem uppdragen xD
 
Och helgen kommer bli bästa ever <3 (scrolla ner om ni vill veta varför)
 
 
 
#1 - Wirre Weris Drake

Jag har testat loppet! Gosh.. krockade mer än jag någonsin gjort i mitt sso liv men jag gillade den :D

Svar: Oh, det låter oroväckande xD Nämen kolla, du har skaffat blogg till din Veronika karaktär ^w^ <3
Rännan

#2 - Wirre Weris Drake

Ja, tycker det är roligt å skriva när jag känner för det, karaktären blir mer levande på något vis :D <3

Svar: Jaa :D Precis, skriv bara när du känner för det ^w^ <3
Rännan