My Horses

 
Sådär, videon är uppe! :D
 
Efter att man gjort en video som bara bestod av redigerade bilder, så känns det som att det gick jättefort att göra denna xD Men i alla fall, videon är min kanal-trailer som även visar vilka hästar jag har ^w^
 
Sen har jag faktiskt planerat ytterligare en video! Men den lägger jag upp först när jag har nått 1000 prenumeranter ;)
 
 
#1 - Melissa Silverforce

well done, som vanligt :D <3
ponnyerna ser så söta ut, så små och knubbiga x)

Svar: Tack :D <3 haha jaa xD
Rännan

#2 - Calimbi

Hurra! :D Roligare än att bara se bilder på dem <3

Svar: :) <3
Rännan

#3 - Ida you know

Rännan, jag är hemma nu men kan ändå inte komma.

Jag är trött efter att ha kommit hem, så tror att om jag loggar in så matar jag bara hästarna.

Men vi får se :) <3

Svar: Okay <3
Rännan