Moonplay aka Luna

 
 
 
Jag trodde väl aldrig att jag skulle köpa mig en till ponny! Det som tar emot så himla mycket är ju egentligen att det tar så fruktansvärt lång tid att levla dessa små sötnosar. Men den stora fördelen är att de är så himla söta ^-^ Har faktiskt spanat in den här söta saken enda sen dagen den kom, men tanken på att levla en till ponny tog emot. (Vargen var tillräckligt jobbig) Men det här lilla stoet har dragit allt mer på sistone, och idag hamnade hon i mitt stall :D
 
Namnet är faktiskt tack vare Mel! Hon har också spanat in en ponny, och samtidigt som mig så köpte hon sin lilla ljusa fux, Sunplay ^w^
 
 
Medan hon på kollade på namn fick hon fram Sunplay, och på skoj nämnde hon Moonplay. Det fastnade jag för direkt, och jag namngav det genast till mitt lilla sto! Vad för smeknamn passar då inte bättre än det latinska namnet för måne, Luna? ;D
 
#1 - himlakraftenslana.blogg.se

men asså! ni har köpt exakt de 2 ponnyerna som jag också vill ha! xD grrauuu nu blev jag jätte ponnysugen ju >.<

Svar: Det kan jag tro ;D
Rännan