Min helg med Mel <3

 
I skrivandets stund sitter Mel på bussen tillbaka hem, och jag sitter och ska rensa hjärnan på minnen :D Har haft en underbar helg, och självklart så har vi spelat lite SSO tillsammans ;D Här kommer bilder ifrån helgen <3
 
För första gången i mitt SSO-liv så har jag bytt smink på min karaktär! Jag skulle kolla in det nya och föll för det direkt! Jag vill ha ett smink som ser så neutralt ut som möjligt, och det tyckte jag detta gjorde :D
 
 
Nu blir det en bildbomd ifrån både lördag och söndag <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Förutom att spela SSO tillsammans så har vi pratat och umgåtts, kollat på film och kollat på Mello :D Så himla underbart att äntligen få träffa henne, efter ett helt års chattande! Älskar dig Mel ♥♥
 
#1 - Melissa Silverforce

Ja det var awesome ^_^ älskar dig med <3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Rännan

#2 - Ida Silverrock

Naww, vad fin du blev, Rännan <3

Svar: Tack Ida :D ♥
Rännan

#3 - Wirre Weris Drake

Sminket passade dig super! Och vilka underbara bilder du postat, jag blir glad av att se dom :D

Svar: Ja, blev nöjd med det! :D Ja, de rymmer fina minnen ^w^
Rännan

#4 - Haley

Haha trodde Mel skulle vara superfarlig men hon är verkligen inte det :D

Svar: Nee klart hon inte är ;D
Rännan