Dags för another video

 
Jag har tänkt göra en kanaltrailer till min YouTube-kanal! Ni vet, den videon som visas på första sidan på en kanal om man inte är prenumerant ^-^
 
Till det så behöver jag alla mina hästar! Så igår tog jag hem allihop <3 Utom Casper då för han fick inte plats ;-;
 
 
 
Det blev så crowded! Har nästan saknat den här mysiga känslan med ett stall fullt av hästar c':
 

Och var ju bara tvungen att ta bild på dessa sötnosar <3
 
Medan jag filmade så tog jag en specifik outfit för varje häst, och det tog lite tid att byta varje gång xD Och varje gång jag satte mig på en ny häst, så kände jag "men gud va fin hon/han är! Vill rida henne/honom mer!"
DET är ju något positivit i mina öron om man känner så, för även om de varit på Hästön länge så gillar jag dem fortfarande och tänker inte sälja dem :D
 
Videon går snabbt att göra, så förhoppningsvis kommer den upp idag! Stay tuned ;)
 
#1 - Calimbi

Spännande *-*