Busy

 
Hellu läsare :3 förlåt för dålig bloggning! (För mig är det dålig bloggning om jag inte skrivit ett inlägg förrän efter 10 på kvällen xD)
 
Men mina körlektioner drar igång på riktigt nu! Plus teorin, så har massa sånt att läsa x3 Bland annat ska jag göra Risktvåan på tisdag, och så massa teorilektioner xD Hoppas att jag snart kan få mitt körtkort ♥
 
Har inte spenderat så mycket tid inne på SSO idag, och har inte så mycket att skriva om uppdateringen. Förutom att sminket och frisyrerna inte tilltalar mig, och kläderna måste jag ta en närmare titt på senare xD
 
En bild på Nivea och Lusens häst Otto som kramas som utfyllnad av inlägget c;
 
#1 - Lilly

Plugga på och kör försiktigt. Det är en bland det bästa känslorna jag haft när man sitter där med lappen i hand och körläraren har sagt "du är godkänd" :)

Svar: Åh, vilken känsla det måste vara :D
Rännan