Tinkers, tinkers everywhere

 
Så, det blev alltså en liten brunis för mig <3 Tänk att ni läsare hade rätt, det är faktiskt en Rännan häst xD
 
 
 
Jag och 4 andra i klubben gav oss ut på en tinker-levlingsrunda :D Det såg maffigt ut där vi dundrade fram!
 
 
 
Beslöt mig sen att kolla storleken på tinkern. Den "vanliga" hästformen är högre vid huvudet som ni kan se, men på bilden under ↓ så är tinkerns mankhöjd högre, så då borde den väl räknas som en större häst än de "vanliga" hästarna?
Nu finns det också 5 olika häst-kroppsformer :D Helt otroligt va SSO har utvecklats sen förra året!
 
 
 
Men bara för att jag har köpt den bruna tinkern betyder inte det att min kärlek till svarta hästar är mindre. Jag suktar fortfarande efter denna mörka skönhet... chansen är stor att jag köper den också x)
 
#1 - Holly D

Igentligen om man ska vara exakt så är det en rödskäck c: Fast vet nt om du vet det xD Ville bara påpeka det ;)