Självanalys

 
Jag tänkte göra en egen liten självanalys på min video Aideen's Legacy, för jag tror de flesta som följer mig här har sett den c; Och jag tror det finns vissa saker som ni inte upptäckt i videon som har kopplingar, och som jag faktiskt la till i videon medvetet ;)
 
Så om du inte sett videon, läs inte vidare förrän du kollat på den åtminstone! HÄR.
 
 
 
Efter sin förvandling så har Aideen fyra glödande "prickar" eller vad man ska kalla dem på tröjan som representerar de fyra elementen. Stjärnan, Solen, Månen och Blixten c; Det är likadant på armarna, två på varje arm. Sen har vi berlocken, den rosa symbolen som hänger i halsbandet, som representerar en Ödesryttares krafter.
 
Eftersom Aideen är Aideen, så kunde hon som vi, ha kontroll över alla elementen samtidigt (om min SSO historia inte är helt käpprätt åt helvete xD). Därför finns det också koppling till dem på olika sätt i videon.
 
Stjärnan (samma som Lisa) - Helande krafter.
När Aideen får syn på sin häst efter förvandling blir hon fylld av kärlek och tacksamhet, så helt plötsligt börjar ett ljus komma ut från hennes hand som ligger vid mulen. Hon tror att hon är påväg att skada sin häst så hon slänger ljuset i vattnet. Vad hon inte vet att det ljuset var helande ljus, hennes magi reagerade på hennes känslor så hon skulle börja hela sin häst vilket hon egentligen inte behövde. Och eftersom hon slängde den helande ljusbollen i vattnet, så helade den den döda klippan istället som de står på. Detta gör att klippan kan växa upp till ett berg när Aideen skjuter in de andra två ljusbollarna.
 
 
Solen (samma som Anne) - ta sig mellan Pandoria och den vanliga världen.
Aideen använder sig inte av den här kraften i min video, men Annes häst, Concorde, verkar ha vingar i spelet Starshine Legacy 3 när man tittar på honom genom ett foto.
 
Så Aideens häst är lite samma, han får också vingar efter sin förvandling! (Vilket även gör att han kan springa på vatten i början av videon).
 
Månen (samma som Linda) - se in i framtiden och det förflutna.
Precis efter att Aideens slängt ner sitt helande ljus i vattnet så förstår hon vilka krafter hon besitter och får då en mycket snabb vision om en ö som blomstrar av liv och ett perfekt hem för hästar. Detta gör att hon bestämmer sig för att få klippan att växa.
 
 
Blixten (samma som Alex) - ta själar.
I videon så tar inte Aideen en själ, utan använder kraften tvärtom genom att istället ge liv när hon skjuter in sina två glödande klot i klippan.
 
 
Så om det var någon som lyckades koppla någon av dessa själv, så bra gjort ;)
 
#1 - Wirre Weris Drake

Intressant! Jag tänkte faktiskt inte så långt men jag förstod ändå videon, blev en liten fördjupning nu :D

Svar: :D
Rännan

#2 - Ida Appleweb

Snyggt förklarat XD