I'mma baaack

 
Heya, nu är jag hemma igen! ^-^
 
Har haft en grymt skön helg hos några kompisar men nu när jag är hemma så känner man tröttheten välla över en x'D Jag får vila upp mig idag innan jobbet imorgon! c:

Vissa av er har märkt detta, vilket även jag har gjort, att jag syns i ena hörnet av discobilden på SSO's nya hemsida!
 
Meet up with your friends and go to the disco!
 
Om man går in på deras hemsida och scrollar ner lite på första sidan så kan man välja "Vårt Galleri", där finns massa bilder, där bland annat denna finns!
 
Jag ser en del kända namn på den här bilden, mitt eget till höger (aw, bilden är tagen ifrån NML-tiden <3 frågan är vem jag dansar med xD). I bakgrunden vid hästarna kan man skymta GM Vendela, till vänster i cupcake-tröjan har vi Alice Winterbell. Sen skulle jag gissa på att karaktären i svart tröja o jeans är en annan GM, vem vet jag dock inte xD
 
Lite roligt att se dessa gamla bilder dyka fram, jag menar, denna bilden är tagen förra året i januari/februari cx
 
#1 - Daphne Dragonheart

Jag påminner dig om tävlingen, om du inte glömt bort den^^ (Vilket du säkert inte har) ja ja, onödigt kanske^^

Svar: Jodå, jag minns tävlingen. Har lite mycket just nu men ska redigera din och personen som vann andra plats redigering snart c:
Rännan

#2 - Ida Appleweb

Sööt ;) Bukar GM's besöka er väldigt ofta i servern? ;)