Det tog inte lång tid

 
Det gick inte länge att stå emot denna svarta skönhet x)
 
 
 
Asså GUUD, får till så fina stegringsbilder på tinkrarna *-* <3
 
 
 
Så nu har jag två stycken hästar i levlingsboxen ;) Molle är redan level 9, holy crap. Hade nästan glömt hur fort det går att levla haha xD men otroligt skönt, det kommer bli klart väldigt fort :D Men jag börjar inte levla min fina svarta dam förrän Molle är klar.
 
Jag behöver ett smeknamn till mitt nya sto Obsidianghost, några förslag? :D
 
#1 - Moa Bluegirl

Vad sägs om Diana?
obsiDIANghost, och så lägger man till ett till A. Det var mitt förslag!


/Mowi

#2 - Ava Turtlenight

Obbi? Sidi? c:

#3 - Holly

Olivia, Goliat, Madamm, Ghostia

Det är svårt för hon är så söt *-*

#4 - Elvira Moonbaker

Gila? Ozzi?

#5 - Charlotte Snowborn

Olympia, kanske?

#6 - Ida Appleweb

Lite förslag:
Obsidiana
Obhost
Obsidna
Obsidien
Höst :)
Hostaidian
Lite förslag ja :p