Daglig kärlek

 
Jag tror det var för ett tag sen nu, rent av när jag var uppe hos Mel och besökte henne. Vi började diskutera att man borde kunna klappa hästarna. Jag kom då på det, varför finns inte "klappning" som daglig rutin?
Varje dag måste vi mata, 'vattna', kratsa hovar och borsta hästarnas päls. Men klappa dem? Varför behöver vi inte göra det varje dag? Jag och Mel tyckte vi borde kunna det :D
 
 
Det roliga är, för visst finns det plats för en till ikon bredvid borst-ikonen? Gjorde en liten snabbredigering, att kärleks-ikonen får ett hjärta ^w^ Och det är som gjort för ett till ikon där ju.
 
Så för att göra den dagliga kärleks-rutinen så måste man klappa hästen! Typ antingen på mulen, ryggen, nacken, ja man fick välja emellan några olika alternativ :D
 
 
När man ska klappa på mulen skulle det kunna se ut som på bilden ovanför :D Bilden kommer ifrån Starshine Legacy ^^
 
För jag menar, alla varelser behöver daglig kärlek, oavsett hur man visar det! Vore det inte roligt om vi behövde klappa våra hästar varje dag och som var en del av den dagliga skötseln? :D
 
Skickat in idén till support också! ^w^
 
#1 - Jennifer Starrock

Det vill jag också. Har bloggat om det desutom cx
Våra pixelhästar behöver lite kärlek om man tänker efter om allt det går igenom.

Svar: HAHA ja, speciellt vissa av dem XD
Rännan

#2 - Naomi Diamondwood

Jag har också funderat på det!

Hästar behöver ju kärlek :)

#3 - Ida Appleweb

Tycker likadant ;)