Dagen i bilder

 
 
 
 
 
Jag måste speciellt poängera det här med fanträffen. Jag skrev att vi skulle mötas klockan 19.00, det är då det börjar. Men säkert en halvtimme senare så sa en av mina vakter (ja vakter xD) att det stod människor vid statyn och undrade vart jag var.. Alltså, jag står inte i en halvtimme och väntar på människor xD Vi stod kanske i 10 min men sen gick vi, när vi egentligen skulle börjat 19.00.
 
Jag skulle kanske skrivit att vi börjar 19.00 lite tydligare, men borde inte det redan vara självklart?...
 
Jag fick i allafall en mysig stund med flera härliga personer ^^
 
#1 - Emy

åh, ser jätte härligt ut! ville gärna komma men vaborta
:( kram Emy

#2 - Jennifer Starrock

Blev så sur när jag missade det ;-;

Svar: Aw <3
Rännan

#3 - Lilly

Det var en trevlig stund 😊

#4 - Izabella Darknight

De va kul med levlingen c:
Ja jag va en duktig vakt 8)
Haha nejmen de va konstigt när man såg några stå där o en skrika RÄÄNN o sen sticker dom för att dom inte orka vänta när DOM var sena o.o

Svar: Ja det va bra ironiskt xD
Rännan

#5 - Izabella Darknight

Men omg nej var du tvungen att ta bilden när jag hadde mina fula tävlingsbyxor? xD o_o

#6 - Inez Flowerforest

Haha ni vill inte att jag ska synas! (Sista bilden andra från höger)