Awayy

 
Idag har jag inte varit inne så mycket, bara chillat och gjorde lite andra saker IRL ^-^
På söndag åker jag och familjen iväg på en veckas camping-semester, det ska bli riktigt skönt! Jag kommer självklart ta med mig datorn då, så uppdateringen här kommer nog bli densamma. Beroende på hur mycket vi hittar på medan vi är borta ;)
 
Jag har även börjat redigera på första och andra pristagarnas bilder ifrån min bloggtävling som jag hade för typ 700 år sen. Men har inte haft tid förrän nu kan jag skylla på x)
 
Det var lite uppdatering ifrån moi ~
 
Bild för utfyllnad.
 
#1 - Jennifer Starrock

Ska också åka iväg på söndag cx Fortfarande lika spänd på att se bilden 8D

Svar: Hihi <3
Rännan

#2 - Inez Flowerforest

Har 2 frågor om blogg.se

1. Har man ingen gräns på hur många inlägg man kan skriva?
2. Kan man lägga upp redigerade bilder, som man typ redigerad i Gimp?

Svar: 1. Nej, jag har inte sett att man har en gräns, än i alla fall cx 2. Japp, man kan lägga upp vilken typ av bild som helst!
Rännan

#3 - Inez Flowerforest

Tack så himla mycket!!!!

#4 - Ida Appleweb

Aaa... ska bli kul och se priserna efter 10 år till :) xD