Utmaning Dag 2 - Min starthäst

 
Min starthäst är min alldeles egna mupp Snowdream <3
 
 
Varför jag valde just honom vet jag inte.. På den tiden jag skapade mitt konto, så gillade jag "stilrena" hästar. Alltså hästar som inte hade så mycket mönster och tecken, en färg på pälsen helt enkelt! Och det har ju pållen på bilden ovanför, så det fick bli vitt! Jag tänkte faktiskt välja vit man och svans, men det kändes för vanligt, så jag gick med svart istället.
 
Snow är... hm, tja väldigt speciell skulle jag säga. Min kärlek till honom är komplicerad xD Ibland så tycker jag så sjukt mycket om honom att jag inte skulle kunna tänka mig att rida en annan häst i mitt stall, men ibland så får jag känslan att jag skulle vilja ha en annan starthäst. Ändock, oavsett humör jag är på, så kommer han alltid vara den häst som följer med mig på huvudstory-uppdrag. Han är ju trots allt min Soulrider-häst, även om jag kanske inte gillar honom så mycket ibland <3