Utmaning Dag 1 - Om mig

 
Vem är då jag?

Tja, mitt namn är Renee Bluebridge, även känd som Rännan Blåbro. Jag "föddes" den 4 april 2012 och det var den dagen jag började mitt äventyr på ön Jorvik!
Jag älskar att umgås med mina vänner, man har aldrig en lugn stund, och man blir alltid på bättre humör då ♥ Just nu äger jag klubben LWO - Lightning Wolves Order. Den skapades den 12 novemer 2013, och jag förstår knappt själv att den fortfarande finns.. men tanke på alla jobbigheter jag fått stå igenom som klubbägare. Jag gissar på att det är alla medlemmar i den som gör att den fortfarande finns <3
 
Som person är jag snäll och omtänksam, ibland (okej, ganska ofta) går mina vänners välmående före mitt. För jag vill att de underbara människor jag umgås med ska må bra, för då mår jag också bra! Jag är även envis, och om det behövs så kan jag ryta ifrån ordentligt.
 
Klicka HÄR för att läsa min SSO-historia!

Gammal bild på mig! Detta är även mitt första och originalhår :D