Tur man har

 
Igår så drabbades vi av strömavbrott, pga ovädret som drog fram över södra Sverige. Det ironiska var att jag va precis påväg att logga in på SSO, så dör strömmen. Och min laptop var helt slut på batteri xD Så jahapp, haha.
 
Lite random fråga här, oftast när jag får myggbett, så kliar dem de första timmarna men sen så kliar dem inte mer. Men de myggbetten jag har nu kliar massor och jag fick det för flera dagar sen, jag hatar sånna myggbett, gör inte ni det? x-x
 
#1 - Jennifer Starrock

Jag hatar alla former av myggbett xD

Svar: xD
Rännan

#2 - Anonym

Har inga sånna myggbett mina kliar direkt o sen typ svullnar elr försvinner xD

#3 - Wirre Weris Drake

Jag brukar dutta lite saliv på myggbetten, låter kanske äckligt men det hjälper lite x) sen om det är bra eller ej det vet jag inte haha

#4 - Lucy Goldwater

Hur kan man inte hata sådana bett, får dem hela tiden, det jag brukar göra är att trycka tumnageln mot bettet, två gånger i ett kors, kliar lite mindre då :))