Stafett

 
Idag blev stafetten av! Och jag kan säga er, det var stressande. En i laget kunde inte komma in för datorn skulle uppdatera något, en andra hade problem för det hade varit ett åskoväder i närheten och den tredje gick inte att få tag i.
Reserverna började träna på banorna en halvtimme innan starten skulle gå, och allt eftersom klockan tickade närmare 19.00, och lagkamraterna inte kom in, steg också paniken i klubben. Skulle vi inte kunna delta pga för få tävlande?
 
 
Men jag tror varggudarna var med oss idag! Klara lyckades komma in, och även Jen till slut!
 
Lag orange 8)
 
Trots att jag fixade hem mitt engelska fullblod Lycka, så behövde jag alltså inte tävla ändå. Alla sprang till sina platser och Dakke startade på bilden nedanför!
 
 
Silent Town 3 kom etta, vi kom tvåa, East Knights trea, Metal Mules fyra och Moon Mustangs Friends femma.
 
Ett silver, vi fick ett silver! Trots att det blev lite missar på vägen!
 
 
Det är i sådana här lägen som man är en riktigt stolt Alfa <3 Får även tacka Virre som fungerade som kommunikatör haha ;) <3
 
#1 - Jen

Vi gjorde det jättebra! Det var kanske inte så konstigt att ST3 vann, de hade ju tränat hela veckan cx Men ett silver är inte dåligt! :D

Svar: Vi gjorde det bästa av situationen och kom på en azum plats enligt min åsikt! <3
Rännan

#2 - Izabella Darknight

Ja asså vilken panik ._. loggade men såg nu på din blogg och OMG vi kom 2a :D <3 bästa vargar<3

Svar: Jaa x) Yes we did! Ni var awesome <3
Rännan

#3 - Ida Silverrock

Ni var säkert super <33

Svar: <33
Rännan

#4 - Madde/Maddut/Pekka/Pikachu ❤️

Åh, alltså jag fattar inte hur jag missade det. Det krockade med irl, var på bio med mina vänner ~ men ändå :c Men är ändå så himla glad för er skull och sjukt stolt. Bra jobbat! Kunde ju nästan inte bli bättre ❤️❤️ Kramis rännis ❤️

Svar: Det blev riktigt bra till slut, synd att du inte kunde komma! kraam <3
Rännan