So stressful

 
Den här veckan alltså.. WOW.
 
Mitt jobb pågår från halv 8 på morgonen till ca 5 på kvällen. Jag får inte alls många timmar att planera och spela SSO, och jag är oftast trött på kvällarna från de långa arbetsdagarna. Vanligtvis skulle jag inte haft så mkt att göra med klubben, men nu är det så att vi har tackat ja till en stafett gentemot andra klubbar som Silent Town 3 anordnar! Starten går av nu på måndag den 21 juli kl 19.00 i Steve's paddock för er som vill komma och kolla! Detta gör ju då att det krävs massor av planering, planering som jag knappast hinner med.
Idag till exempel (onsdag) har jag och vårt lag ifrån LWO på att studera banan i ungefär 2 timmar på kvällen. Jag har inte ens hunnit kolla in det nya i uppdateringen.
 
Det som är skönt är att jag kommer till 90% chans va ledig på fredag, så kan ta det lugnt och spela i lugn och ro! Minns ni Daim som jag köpte i söndags? Tja han är fortfarande i level 6, inte har jag hunnit levla honom inte xD
 
 
Detta är då vårt lagt ifrån Blixtvargarna! Jag står bara som reserv, så istället för mig är det Jennifer Starrock som ska vara med. Tyvärr loggade hon ut tidigare ikväll <3
 
Glöm inte att heja på oss på måndag! ;)