Phew

 
Min medicin är (ursäkta ordvalet) för fan instrumental musik. Följande tre namn gör att jag överlever vardagen.
 
Two Steps From Hell. Thomas Bergersen. Ivan Torrent.
 
I alla fall, idag när jag loggade in så fick jag äntligen spela i lugn och ro! Jag läste igenom massa brev, levlade lite och gjorde uppdragen.
 
Jag tycker faktiskt att uppdateringen var helt okej, för ryktet med familjen Sunfield har vi just faktiskt haft innan, och det är alltid skönt att bygga upp och bli klar med ett rykte!
 
 
Dessa är ju de tre familjer i Skördebygden. Goldspur är vi klara med sen innan, med uppdragen med Isolde och Loke. Nu ska vi bygga upp med familjen Sunfield! Jag gillar det! Hellre det än att skapa ett nytt rykte som vi ska börja med x)
 
Apropå rykten, så är vi ju fortfarande bara Populära med Solens Cirkel...
 
#1 - Anonym

Kolla in soundtracket till Game of Thrones av Ramin Djawadi om du inte redan har gjort det - det finns grymma instrumentala låtar :D

#2 - IZA

RÄNN PÅ GRUND AV ATT DU BYTT HÅR SÅ HAR DU PRECIS GJORT DET VÄLDIGT JOBBIGT FÖR MEJ OCH JA KNAPPEN ÄR FORTFARANDE LÖS

Svar: TÄNKTE VÄL INTE JAG PÅ OCH HAHAHA STACKARE <3
Rännan