Nytt igen

 
Indianoutfiten är endast till för filmning, skaffade mig en ny som jag ska ha när jag spelar som vanligt ^-^
 
 
Keps - Vingården ll Tröja - Midsommar-skattjakt ll Handskar - Goldspurs Gård ll Byxor - Silvergladebyn ll Skor - Fort Pinta stranden
Träns - Fiskebyn ll Svansrosett - Fort Pinta (?)
 
Varför skapade jag denna outfit? Jag ville inte byta från min brun-blåa... var så nöjd med den.. Men som alltid, så behövs det förändring då och då, och jag tycker palmtröjan som man fick i skattjakten är riktigt snygg faktiskt. Så efter att ha gjort uppdragen idag vid hästmarknaden så knåpade jag ihop outfiten ^w^
 
Jag ska för övrigt inte skaffa någon av tinkrarna, och tyckte uppdateringen var helt okej! Hawaiiskjortan man fick av Eddie och Ferdinand var ju bara för läcker x)
 
#1 - Wirre Weris Drake

Rosa känns så himla somrigt och fräscht, eller ja det gör ju iofs alla pastell färger men ändå x) Rosa och jeans <3

#2 - Lilly

Fin outfit :) men jag tycker skjortan man fick av Eddie och Ferdinand var förskräcklig 😱 den åkte längst in i garderoben där redan de randiga shortsen är...😂