Min åsikt om dagens uppdatering

 
Jag har faktiskt längtat länge efter en transport till Ridhuset, äntligen så fick vi det idag :D Uppdragen tyckte jag va lite småroliga, och det va roligt att följa transportens färd till Ridhuset c;
 
 
Jag vet inte hur många gånger man har planerat ett event vid Ridhuset - eller om någon annan håller ett event där - och så har man typ 2 minuter på sig att ta sig dit för att man loggade in lite sent, så måste man först åka till Vingården sen rida ner till Ridhuset. Gud va skönt att vi får slippa det nu *-* 
 
En annan bra grej är att vi fick transporten genom ett uppdrag. Jag menar, jag älskar uppdrag, tycker det är skitroligt att vara en del av utvecklingen på Jorvik och läsa den fantastiska dialogen. Men vissa uppdrag, som det vi fick i Jarlaheim med husdjurs-affären när vi skulle hjälpa till att starta uppden, jag tycker det uppdraget var totalt onödigt. Men dagens uppdrag, mycket bättre! För nu när vi är klara med uppdragen har vi faktiskt någonting kvar efteråt som vi kommer få massa använding av :D Fler sådana uppdrag tack, SSO!
 
När vi ändå pratar om Ridhuset, jag vill sjukt gärna ha en brevlåda där också! Den närmaste är vid Vingården, och jag är förundrad över att inte Jasper har en :o En brevlåda skulle sitta fint vid något hörn av Ridhuset :D
 
 
Flaggorna är ju kvar efter uppdraget också! Plus i kanten för det SSO, nu kan man tydligt se vart man kan gå över till Skördebygden :D
 
De nya kläderna som kom till FP var helt okej. De nya skjortorna som kom va faktiskt snygga, får se om jag köper någon! Jag tycker fortfarande inte om shortsen xD