Jaha?

 
När jag och Emmis var i Kittelkärr så hittade jag det här repet.
 
 
Ingenstans där inne fanns det ett likadant rep, av vad jag kunde se. Som om bryggan här är förtöjd till berget xD Men jag gissar på att repet visar att man kan hoppa över till en liten klippa där! Om jag minns rätt finns det en stjärna gömd i de svarta buskarna där inne, och repet är nog en liten indikator på att man kan hoppa över dit och leta :3
 
EDIT: Nej, jag har faktiskt aldrig sett det här repet xD Och ofta man kan på det? Tja jag testade ju aldrig lol.
 
#1 - Ebba ponyheart

Man går över och där fins en stjärna, så man hoppar inte över

#2 - Ava Turtlenight

Det är ett balanserande för hästarna BD

#3 - Izabella Darknight

Jag kan inte låta bli o skratta haha repet har funnits där i evigheter xD har inte du t.o.m en stjärnkarta? man går över repet o där finns en stjärna ^^ sen finns de inge mer där x)