Historia har skrivits

 
Idag gjorde jag något som jag aldrig gjort förut... Jag bytte man på en häst till en kort man. Jag älskar de långa manarna, för jag vet inte, jag älskar långt hår också xD Så gillar de frisyrerna bättre. Men idag, när jag tog ut alla mina hästar för att fotas, så bytte jag frisyr på Brisingr. Jag tror jag hade sett min kära vän Sandy (Eveningforest) rida runt på sin fuxandy med den korta frisyren, och konstigt nog så föll jag för den.
 
Såhär såg han ut förut (gammal bild):
 
 
Och såhär ser han ut nu:
 
 
 
Den Brisingr hade förut gillar jag starkt, men det är alltid kul med lite förändring! Så jag får se hur länge han får ha den korta manen xD
 
Jag tog ut alla hästar för att fota dem till deras nya kort som ska in under "Mitt Stall"!
 
#1 - Madde ♥️

Åh vad fin han blev *-* Jag håller faktiskt helt med, man behöver bara se ngn som har en viss man på en häst man själv har för att man plötsligt ska inse att man kanske själv tycker att det är snyggt? Så är det med den helsvarta araben, jag har sett någon som har knoppar till den och nu tycker jag att den bara passar i knoppar :'D <3 Dessutom håller jag med om långa manar, har bara det på mina hästar :*

#2 - Jennifer Starrock

De blir faktiskt jättesnygga med den korta manen. Jag har ju den själv på min Andalusier c8