Har ni tänkt på...

 
... vilket enormt community vi har skapat kring SSO? Jag menar, seriously xD Jag har:
 
- ett Facebook-konto till min spelkaraktär
- ett Instagram-konto till min spelkaraktär
- ett YouTube-konto till min spelkaratkär
- en blogg till min spelkaraktär
 
Det är crazy! Om man tänker efter :o Liksom, om jag exempelvis skulle spela World of Worldcraft eller Minecraft, jag skulle aldrig sätta mig ner och börja skriva en blogg om vart jag gör på dem spelen xD Eller skapa ett Instagram-konto, lägga upp bilder på en Minecraft gubbe och bara "Yo, har varit och utforskat idag".
Det kanske det finns, vad vet jag? Men jag skulle aldrig göra något sånt xD
 
Frågan är ju då, varför har det blivit så med just Star Stable Online? Varför skaffar vi SSO-konton till så många olika medier? Det tål att tänkas på...
 
Rännans Facebook.