Google Translate

 
Alltså vet ni hur kul man kan ha med den sidan eller? xD
 
Jag satt förra veckan och skulle lyssna hur man verkligen uttalar Firgrove, och det är Fuur-grove. Inte Firgrove som jag trodde xD Sen började jag lyssna hur det låter med andra namn, och jag testade även lyssna när tjejen säger det på svenska. HAHA asså det är sjukt kul!
 
Jag tror inte jag garvat så mycket när jag skulle lyssna hur det lät på spanska.
 
För att höra hur det låter trycker man på ljud-ikonen!
 
Hollow Woods uttalar Google Translate på spanska "Holla Woooods", och Fort Pinta "Fårat Pintaaa" HAHAH dooooog!
 
Den svenska är ju inte så mycket bättre, Jorvikstallet uttalar Google Translate på svenska "Jarviikstallet" LOL
 
Ni borde testa, man kan sitta och underhålla sig själv i timmar x'D
 
#1 - Cryss.♥

omfg.
förlåt för språket där men det är sjukt kul.
testade att ta in ditt namn.. asså hahahah.
" rene bloåue brid ge " x')

Svar: HAHA måste kolla det xD
Rännan

#2 - Daim

HAHA alltså detta kan va det roligaste jag läst på länge! :')

Svar: HAHA kul att jag kunde få dig att skratta :D
Rännan