Flytande hattar mm

 
Idag blev jag äntligen Gillad med Sunfield gården! Fick denna topp med det otroligt fina namnet.
 
 
Sen börjar den vanliga diskussionen i klubbchatt, vad kommer hända på uppdateringen imorgon? Iza börjar svamla om en flytande hatt i cirkusen. Jag skrattar först, "what? xD". Men visst fasen finns det en hatt som flyter omkring i luften där inne o.o Är det bara jag som missat det eller?!
 
 
Vid druiderna också.. detta blev misstänktsamt..
 
Så nu hoppas jag också att det kommer något med hatten imorgon xD
 
Sen måste jag bara säga det, när jag levlar så ligger min fokus till 100% på träningen. Jag skriver bara i klubbchatt annars levlar jag bara. Så om du ser mig och vill säga något i Säg-chatt, då måste du typ ställa dig framför mig så att jag ser pratbubblan! Det hände idag nämligen att jag gjorde ett lopp, och nästan alla chatterna blinkade. Så jag tryckte upp alla för att blinkandet skulle sluta, så ser jag att något skrivit till mig i Säg. Jag blir så sur på mig själv att jag missar sånt! Så som sagt, var tydliga när ni ska kontakta mig och jag är på levlingsrunda x)
 
#1 - Iza

Sa ju att hatten va där ^^ jag hoppas också att uppdragen blev som jag skrev med mr sands, ydris o pis bebis o justin o pandoria o anne o krafter o BAM PLOT TWIST MITT I ALLT. typ så vill ja ha de ^^

Svar: HAHA omg
Rännan

#2 - Reggan

HAhaha jag visade gullungarna på maskeraden som inte blev av :D

#3 - Elvira Moonbaker

Hmmm... Har inte Anne en sån hatt? :) Blev lite misstänksam om hatten nu, det kanske är Annes, då blire huvuduppdrag! :D Wihoo

Svar: Jo det har hon ju! Åh nu blev det ännu mer spännande :D
Rännan