Dagens fråga

 
 
Vilken gillar du mest, You Learn eller Aideen's Legacy?

Mitt svar: Aideen's Legacy! Jag är helt klart mer nöjd med den videon, älskar låten och är supernöjd med redigeringarna som jag gjorde till den videon ^w^
 
#1 - Vilda RW

Aideen's Legacy :3

#2 - Naomi Diamondwood

Båda är liksom så *-*
Men jag måste säga You Learn!
Alltså har sett den minst 19 gånger!
Den säger typ "ge aldrig upp" <3

#3 - lusis

Aideen's Legacy tycker jag mest om, men både är verkligen superbra! <3

#4 - Aideens legacy

Mitt namn talar till dig :D

#5 - Cryss.♥

Aidens Legacy, den är så sjukt bra.

#6 - Ava Turtlenight

Aideen's Legacy! Helt klart! Den är FÖR bra!

#7 - Ida Appleweb

You learn :D Men den andra var också bra ^^

#8 - Pikachu ❤️

Alltså jag tycker nästan Aideen C: Båda är verkligen så himla bra gjorda och verkligen värsta Disney produkter ~ men Aideen har jag sett såå mycket (minst 30 gr) och älskar låten. Båda har jätte fina budskap - men har alltid älskat att tänka bakåt på ngt som faktiskt kunde ha hänt (precis som i Aideen) den slår nog allt, enligt mig. Men You Learn är ju också helt fantastisk *-* ❤️

Svar: HAHA Disney produkter XD du får du mig att rodna juuu <3
Rännan

#9 - Fripp

Aideen's legacy såklart ;D

#10 - JAAAAAAZZZYYYYYYY =DDDDD

alltså jag tycker HELT KLART You Learn, första gången jag såg på den så tyckte jag den var konstig, men andra gången och alla 2039458095 ggr efter den så börjar jag gråta för att druidtränarens ansikte är så fint och jag kan titta på den i 94386793847674764967 timmar om jag orkar <3 den ENDA negativa saken med dessa filmer är att i Aideens Legacy så tycker jag det ser feil ut när håret står rakt ut XD men helt underbara, du är bäst på att göra filmer ränn <333333 (NU ÄR JAG HEMMA FRÅN NORGE OCH MIN FARMOR. men innan vi åkte lyckades datorn gå sönder så skriver från mammas dator som inte går att spela sso på=(( men den är snart lagad!!)

Svar: HAHA aww, kul att höra dina åsikter Jazz <3 och hoppas du snart kan komma in igen :D
Rännan

#11 - Adalyn Pandalee

Aideens´´s Legacy har de låten! :D