Bloggar

 
I samband med att jag började läsa SSO-bloggar för ca 10 månader sen, så upptäkte jag Bokmärkes-funktionen som finns i Firefox. Man kan spara websidor där så slipper man komma ihåg en massa namn, supersmidigt!
 
 
Den största delen av mina bokmärken består av SSO-bloggar xD Och de är uppdelade i två mappar, Vänner - där har jag alla mina vänners bloggar samt de ifrån LWO. Andra - här har vi bloggar från de större bloggarna, Alice Winterbell, Alicia Starnight, Esme Silverforce osv. Här är det också bloggar ifrån andra spelare, vars bloggar kanske inte är så stora men jag följer dem i alla fall!
 
Som ni säkert vet, så slutar många att blogga/pausar för de vet inte vad de ska blogga om. Jag fortsätter ihärdigt vidare, för än har jag inte tröttnat xD Men, jag vill ju också har något att läsa!
 
Kommentera din/någons blogg som du tycker är en bra blogg att läsa, den får gärna va hyfsat aktiv x) Jag kommer kolla in allihop, och om jag gillar bloggen (utseende - det är faktiskt rätt viktigt så läsningen blir trevlig och inte för jobbig, upplägg, aktivitet) så kommer den troligtvis hamna i Andra-mappen bland mina bokmärken! c;
 
#1 - Sally hawklord

Du kan kolla in min och min kompis blogg leiaosally.blogg.se (klicka på mitt namn) den är aktiv och jag sätter ofta tidsinställda inlägg om jag reser bort så att man inte ska bli uttråkad:) Vi har inte så många läsare så läs gärna:)

#2 - Mowi Bluegirl

Du får gärna läsa min och Daims blogg! Tryck på mitt namn så kommer du dit :)

/Mowi (en gammal varg som du ksk kommer ihåg)

#3 - Ava Turtlenight

Om su vill ha en bra blogg så kan du kolla in min o syrrans :) Syrran är inte så aktiv, men det är jag. Minst 1 inlägg om dagen. Också när vi är bortresta, vi har mkt tidsinställda

#4 - Lucy Goldwater

Är delägare i en blogg som du jättegärna får kolla in, det vore sjukt kul! Vi bloggar om allt möjligt sso-relaterat, så jag hoppas att du tycker om den:) annars rekommenderar jag Myra Riverfalls blogg (mriverfall.blogg.se) om du inte redan följer den :)

#5 - Lily Mclee

Jag har själv en blogg men är inte aktiv där ofta längre så den är väl inte att rekommendera ;) men jag har däremot en länklista där med bra bloggar jag följer, nere på vänster sida! :)

#6 - Naomi Diamondwood

Jag har en sso blogg! Klicka på namnet :D
Jag är fördetmesta aktiv med ca 2 inlägg pär dag och när jag är bort rest (med andra ord, inte har internett uí datorn) så redigerar jag bilder :)

#7 - Naomi Diamondwood

Jag har en sso blogg! Klicka på namnet :D
Jag är fördetmesta aktiv med ca 2 inlägg pär dag och när jag är bort rest (med andra ord, inte har internett uí datorn) så redigerar jag bilder :)

#8 - Ella Riverfall

Jag antar att du gillar redigeringar? Då har vi en blogg för dig, den är lite oaktiv nu men det ät för att det tar ju lite tid att redigera bilder. Header ska bytas för att båda har bytt hår och jag går typ aldrig i dom kläderna.http://mobil.elllanemo.bloggplatsen.se

#9 - Ebba Flowerstorm

pintalife.blogg.se <3 (EGO)

#10 - Inez Flowerforest

Tryck på mitt namn så kommer du till min blogg ^ ^

#11 - Ida Appleweb

Har 3 bloggar ^^ Som handlar om 3 olika spel :) Fast jag har inte bloggat på länge, men jag försöker men aldrig tid xD
Transida.blogg.se (går lika bra att trycka på mitt namn för att komma dit) Mest aktiv var jag där ^^ Och kommer vara det, den handlar också om transformice :)
Tbmsp.blogg.se den är jag aktiv då jag har lust att spela moviestarplanet, det är en msp blogg också xD
IdaAppleweb.blogg.se den är inte alls aktiv eftersom min data vägrar spela sso :/ Laptopen har för mkt damm i snurran eller vad det nu är xD Så datan släcks så fort jag spelar sso :( Aja, dör har du lite bloggar, jag kollar endast din blogg så jag tipsa inte om nån annans ;) //Ida Appleweb