20-dagars utmaning

 
Jag tänkte köra den här 20-dagars utmaningen som jag sett många göra/gör!
 
 
 
Nästa vecka på lördag den 26 så åker jag och familjen till KRETA i en vecka. Dundundun *-* Längtar något förskräckligt!! Jag ska då vara så snäll att fixa tidsinställda inlägg åt er :3 Och jag tänkte då att utmaningen ovanför skulle kunna stå för de flesta utav inläggen! Det kommer bli 1-2 inlägg per dag, så förhoppningsvis kommer det inte ens märkas att jag är borta x)
 
Jag tänkte börja med utmaningen imorgon, så stay tuned :D
 
#1 - Moa Bluegirl

Haha vi verkar ha startat den där bloggutmaningen samtidigt :) Fast jag startade den en dag tidigare än dig!

#2 - Caroline Winterdaughter

Har en på 30 dagar på min blogg :)

Svar: Ja, den med en blå fin bakgrund? Testade på den tidigt i våras ^w^ --> http://bluebridge.blogg.se/2014/march/en-utmaning.html
Rännan