19 år gammal!

 
Idag är dagen då jag - personen bakom spelfiguren Renee Bluebridge - fyller år. Hela 19 somrar gammal. Wow, tiden går faktiskt väldigt fort x) Vad är inte bättre än att fira födelsedagen nere i somriga Kreta?
För att fira så bjuder jag på en IRL-bild av mig själv ^w^
 
 
Detta är då jag, och i verkliga livet så heter jag Josefine ^^
 
#1 - Inez Flowerforest

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN RÄNNAN!!!!!!!!

#2 - Inez Flowerforest

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN RÄNNAN!!!!!!!!

#3 - Inez Flowerforest

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN RÄNNAN!!!!!!!!

#4 - Inez Flowerforest

Woops 3 gånger O.O

#5 - Lilly/Nilla

Grattis! Hoppas du får en härlig födelsedag.

#6 - Naomi Diamondwood

Grattis!

#7 - Ida Appleweb

Grattis på födelsedagen Rännan! Ha en trevlig födelsedag, och du är väldigt söt irl. C;

#8 - Ava Turtlenight

GRATTIIS! Tänk, 19 år... wow ;D

#9 - Jenny Skydawn

GRATTIS GRATTIS såhär en dag efter men grattis ändå :DD

#10 - Iza

Ränn grattis!!<3 jag hadde inge internet igår är i Göteborg ^^ men grattis fina ränn! Btw du är jätte fin O söt irl<3

#11 - Pikachu <3

Åh, finaste Rän! Vi liknar ju varandra lite, dock är du mognare, roligare och sötare. Kramar finaste på din födelsedag! Förlåt att jag är lite sen med kommentaren, men ha den bästa födelsedagen någonsin, och om jag skulle bo nära dig skulle jag köpa 10 000 SC till dig och komma och krama dig. Puss <3

Svar: Aww va söt du är då <3
Rännan

#12 - Lucy Goldwater

GRATTIS I EFTERSKOTT OMG btw du är sjukt fin

#13 - Jennie Lily Holm

Grattis! <3

#14 - Jen

Grattis finaste du!! Skulle sagt det tidigare men är fortfarande utomlands så Internet suger cx Men hoppas du hade en bra födelsedag!! <3

Svar: Jag hade det super finaste <3
Rännan