What?

 
Det urcoola Cupcake-setet.
 
Hm.... hm..... hm.... eh, wat?
 
Vad är det här för kläder? De där byxorna... det är typ byxor jag skulle ha som pyjamas ;__; kanske inte ens det!!
 
Nej, usch och fy. Inget jag kommer skaffa helt klart.
Sämsta uppdateringen i år, en väldigt dålig start på 2014 SSO x) Skulle inte vara förvånad om de faktiskt börjar få slut på idéer och lägger till cupcakes-kläder bara för att lol.
 
#1 - Nikki Westlake

Håller med HAHAHA xD Dem ba ''Vafasen ska vi lägga till i dagens uppdatering..'' och istället för att ge något vettigt som uppdrag så ger de oss cupcakekläder :))

Svar: Haha jaa xD
Rännan

#2 - Melissa Silverforce/AnaSofia Queenhaven

HAHAHA, exakt min kommentar när jag loggade in: "De ser ut som pyjamasbyxor" XD

Svar: XD
Rännan

#3 - Calimbi

Jag blev inte heller så förtjust när jag såg det. Och mode är inget jag bryr mig om så mycket i sso XD Men om de nu vill att man ska köpa dessa. Så får de fixa cupcake utrustning till hästarna med XD Men seriöst. Lite mer RID utrustning i så fall. Om de nu tvunget ska ha kläder.

Svar: Jaa eller hur ;-; Inga pyjamas kläder när man ändå inte kan sova med karaktären CX
Rännan

#4 - Haley

Jag har ju en och samma outfit hela tiden fattar inte grejen med denna uppdatering?

Svar: Bra fråga x)
Rännan