Sortering av bilder

 
Jag är en sån person som verkligen måste ha ordning och reda bland mina grejer. Mitt rum IRL brukar vara det rummet i huset som är renast xD
 
Så då är det inte så konstigt att jag har det väldigt ordnat bland mina SSO-bilder cx
 
Här hamnar alla nya bilder som jag tar i spelet. I början hade jag alla bilder här, och det va kaos xD Jag visste inte vart jag hade allt haha. Men sen började jag dela upp det i mappar :D Först i lite större, genom att dela upp det på halvår. Som ni ser på bilden 2013 - Andra halvåret, exempelvis.
 

Sen i den mappen finns det mappar med bilder ifrån varje månad :3
 
 
Och i bara en "månads-mapp" kan det finnas 150-400 bilder.
 
Så jag kommer dampa loss rejält om min dator kraschar och alla bilder försvinner ;-; Jag måste göra en backup xD Jag vet inte riktigt vad som var meningen med det här inlägget... antagligen bara för att ha något att skriva, för jag kommer hem sent idag cx
 
#1 - Christelle Riverwood

Rän... fixa det där hos mej tack x) hahahahaa

Svar: Hahah naw, har du så stökigt c;
Rännan

#2 - Melissa Silverforce/AnaSofia Queenhaven

haha jag är likadan.. fast jag döper efter händelser, typ arabernas ankomst heter nån, så har jag vänner osv. Har en som heter Rännan :$ HAHAHAHA

Svar: "Arabernas ankomst" lät väldigt dramatiskt HAHAH XD Awwww, sötis ;* <3
Rännan

#3 - Lusen

Oj, vilken ordning ni har! Har så med mina irl-bilder men mina sso-bilder ligger i mappar som heter 1,2,3..osv. Men det är ingen ordning alls! Försökte mig på att sortera en gång men gav upp haha... xD <3

Svar: HAHA jag får komma till dig och städa ;) <3
Rännan

#4 - Christelle Riverwood

HAHA ja... faktiskt! Datorer och jag går inte riktigt ihop x)