Nytt i Gröndal

 
Det har tillkommit en ny klippa strax utanför Gröndal, inte långt ifrån grillplatsen på klippan!
 
 
Om man följer vägen ner här...
 
... hittar man denna druidsten!
 
 
Sen så upptäckte jag en annan sak.
 
 
Om man rider till Goldspurs gård, men istället för att följa stenvägen viker man av på den lilla "sand"-vägen eller vad man ska säga, som på bilden till höger. När jag följde den upptäckte jag detta:
 
På flera ställen längs vägkanten har det lagts till vita rosor, samma som finns i Valedale! Nu är jag ännu mer säker på att det kommer gå ett race här ^w^
 
#1 - Melissa Silverforce

yay tror jag med! tkr de kan skynda sig med det där racet så det går fortare att få upp sin häst i level haha XD

Svar: HAHA precis XD
Rännan

#2 - HALEY

JAG TROR DU JOBBAR FÖR SSO I HEMLIGHET HAHAHA

Svar: DU HAR FÅTT CAPS-SJUKAN.
Rännan

#3 - Melissa Silverforce

Hej jag heter Haley och jag sponsrar caps xD <3

Svar: Lool <3
Rännan