Mitt största projekt någonsin

 
Hahaha vad har jag givit mig in på D:
 
Idag så pratade vi serier/filmer i klubben :D Och jag och Salsa har båda ett stort intresse för The Hobbit c8 Hon bestämde sig för att göra en redigering av en bild med Hobbit som tema :D Och då tänkte jag, varför inte? Så jag ska också göra en!
Här kommer en sneak peak!
 
 
Detta är inte hela bilden, bara en del av den ;) Jag är faktiskt nöjd av det jag hittills lyckats åstadkomma, och jag bara hoppas den blir bra i slutändan. Därför kommer jag lägga ner min själ på den här redigeringen, för jag älskar Hobbit!
 
#1 - Sally Bunnybrooke

Awesome! :D Ska nog göra om min, blev verkligen inte nöjd x)

Svar: Yay :D Haha aw, hoppas nästa blir bättre då! c8
Rännan

#2 - MaddePadde ♥

Oh! ♥ *väntar med spänning* detta fixar du, as always c8 <3

Svar: :D <3
Rännan