Frågestund

 
 
Åhh, dagen idag blev verkligen inte som jag tänkt mig ;_;
Tanken var att jag skulle va med på event vid 17.00, men helt plötsligt åker vi iväg för att fira min lillasyster som fyller år. Och när vi väl är borta dampar mitt internet så jag får ingen kontakt med någon från SSO. Så nu är jag hemma igen, och skäms något fruktansvärt xc
 
Så bara för det så slänger jag in en frågestund nu. Ni får fråga vad ni vill, både IRL och SSO! (Självklart inte personliga frågor om vart jag bor, mitt nummer osv)
Ni får fråga högst 15 frågor, annars kommer det gå waaay över styr x)
 
Fråga på :D Svaren kommer upp imorgon eller på måndag ^^
 
#1 - Dalma Suncake

Skulle du kunna tänka dig driva SSOiFokus på http://www.ifokus.se/ ?

Det finns ingen sån sajt ännu, och det förvånar mig. Nu finns chansen att få spelet att växa ännu mer! Hade varit så himla kul! Du är ju verkligen driven inom ämnet och hade lätt gjort det såå himla bra :D

#2 - Calimbi

Det va så kul! Synd att du missade :( men det msåte göras om! Emma va jätte duktig ^^ <3

#3 - Lus

1. Pinsammaste minnet IRL?
2. Pinsammaste minnet från SSO?
3. Favoritmat?
4. Något du inte gillar att äta?
5. Har du någon fobi?
6. Om du var tvungen att sälja någon av dina hästar på sso, vilken?
7. Vad gillar du mest att göra på sso?
8. Vad föredrar du att äta till frukost?
9. Skulle du kunna tänka dig att börja rida? Varför/varför inte?
10. Favoritfilm?
11. Favoritglass?
12. Din favorit tidpunkt på dagen?
13. Drömfunktionen på sso?
14. Ditt favoritplagg på sso?
15. Favoritdjur?

:D <3

#4 - MaddePadde ♥

HAHA spammar med en aning random frågor 8D

♦ Bugg eller steppa?
♦ Fisk eller kött?
♦ Hur ser ditt påslakan (inte finskt, va?) ut? :D
♦ Hur kan du se så perfekt uuut? <3
♦ Kan du några buggar på sso?
♦ Vem är din bff på sso?
♦ Vem har du känt längst på sso?
♦ Är du bra på att laga mat irl? :)
♦ Vad gillade du bäst - Fiske eller sprickor? :D
♦ Varför tycker jag så sjuuukt mycket om dig? HAHA <3 :')

Kram <3

#5 - Manda

1. Vad gillar du att göra allra mest på SSO?
2. Varför skapade du en egen klubb?
3. Vad tycker du om din klubb?
4. Vad skulle du vilja förbättra med klubben?

Kommer inte på så mycket :s hehe.

#6 - Lilly

1. Favorit djur?
2. Vilken årstid gillar bäst?
3. Gillar du sport? (Om ja, vilken?)
4. Favorit mat?
5. Varför började du spela SSO?
6. Favorit resmål?
7. Vilket landskap gillar du bäst?
8. Favorit blomma?
9. Bästa människan på jorden?
10. Musiksmak?

#7 - Mowi

1. Namn IRL?
2. En häst du ångrar att du köpte
3. Favvoplagg
4. Favvolopp
5. Hatlopp
6. Fulaste hästen på jorvik
7. Finaste hästen på jorvik
8. Firgrove/valedale
9. Moorland/ Fort pinta
10. Steves/ vingården
11. Favvolåt
12. Mest använda svärord
13. Vilken häst tycker du mest om av alla dina hästar
14. Varg valår du namnet Renne Blåbro, och ditt utseende
15. Varg valde du namnet Snödröm och hans färg

#8 - Mowi

Förlåt för skitmycket steg fel, min iPad var dum mot mig >.<
Iaf, där det står varg valår du namnet Renne Blåbro, där ska det stå varför valde du namnet Renée Blåbro, och där det står varg valde du namnet Snödröm, där ska det stå varför valde du namnet Snödröm.

#9 - Emma

1.Vad är mina bästa och sämsta sidor enligt mig?
2.Om du fick tipsa mig om EN film, vilken skulle du tipsa mig om och varför?
3.Vad har du för åsikter angående leverpastej?
4.Vad är det olagligaste du gjort?
5.Vilket resmål skulle du välja om du fick resa var du vill i världen?
6.Vad är ditt favoritplagg?
7.Om du blev bjuden av dina sso-vänner att gå på gröna lund med dem, vad skulle du göra då?
8.vilken var den bästa dagen i ditt liv?
9.Vad är din högsta dröm?
10.Vad är din värsta mardröm?
11.Har du någon fobi? I så fall vad är det för fobi?
12.Är du mörkrädd?
13.Nämn en sak du inte skulle kunna klara dig utan i ditt liv.
14.Om du blev strandsatt på en öde ö och bara kunde välja tre saker att ta med dig dit, vad skulle du välja för saker? (tropisk öde ö)
15. Har du någon ful ovana?

#10 - Emma

"enligt dig" Ska det stå på första frågan!