Forever alone at night

 
Satt uppe på natten och tittade på lite YT-klipp, bestämde mig sedan för att gå in en liten snabbis på SSO. Såklart var ingen inne, men jag kunde inte logga ut direkt. Natten i spelet är ju så gorgeous *-*
 
Så medan man började fotobomba vid fyren lyssnar man på en gammal going, Bluelagoon - Break My Stride (nostalgi på hög nivå, btw länk till låten i namnet)
 
 
 
 
 
 
 
Sista bilden är lätt favoriten *w*
 
#1 - Melissa Silverforce

Jag var inne typ en halvtimme innan dig ._.

Svar: Haha derp ;-;
Rännan

#2 - Lus

Jättecoola bilder! Älskar mattbilder :D <3

Svar: :D <3
Rännan

#3 - Lus

Natt*.. Autocorrect...

#4 - Calimbi

Men åh va störigt! jag brukar logga in senare på Bambi bara för att. Och så gjorde jag det inte i går >.<
Fina bilder btw *-*

Svar: Aww cx Tack :D <3
Rännan