Fail och familjefoto

 
Idag tänkte jag ta ett nytt familjefoto med alla mina pållar! Jag ställde upp dem på en rad och började ifrån höger för att sedan gå åt vänster. Men varje gång jag steg av en häst, så klev karaktären av på den högra sidan och ställde sig alltså inuti en annan häst. Detta resulterade i att min karaktär flög in i hemstallets väggar ett antal gånger. Till slut flög hon in i väggen o.o
 
 
Karaktären skakade hela tiden, ni vet sådär som den gör när de sitter fast imellan två osynliga väggar. Titta va fint jag hade ställt upp mina hästar där inne ><
 
 
Till slut fick jag mitt foto, utan att karaktären fastnade igen :D Från vänster till höger:
Dragonflame (Brisingr), Frostspirit (Lycka), Snowdream (Snow), Nighpearl (Nivea), Wolfdiamond (Vargen), Autumnjoy (Joy), Hawkfeather (Helge), Summersong (Melody) och Ashwhisper (Ashy).
 
Alla i level 15 förutom Brisingr som är i level 9 ^w^
 
#1 - Emmy Whalestar

Haha cx
Men du lyckades med kortet :p
Blev jättefint c;

Svar: Tack ^w^
Rännan